jelske.reismee.nl

Fourth week

Zo, weer tijd voor een verslag, na dit zowat 2 weken niet gedaan te hebben.

Inmiddels ben ik nu aardig ingewerkt en begint het werk gemakkelijk er te worden (niet veel leuker). Er is de afgelopen 2 weken ook veel gebeurd. Mijn kamergenootje is in Nederland gebleven door omstandigheden en daarom moest ik al de spullen die ze nog hier had inpakken, wat een troep allemaal zeg, ben er 2 uur lang mee bezig geweest. Daarna heb ik dus even 2 weekjes de kamer alleen gehad (wat super fijn is) maar vanmiddag komt er een nieuwe studente uit Polen bij ons werken en die wordt mijn nieuwe kamergenoot.

Aankomende maandag gaan ook Maartje en Alessio terug naar NL en een week daarna Alex ook dus ben ik de enige Nederlander nog die overblijft, dat is wel wat minder maar goed, dit heb ik in 2008 ook overleefd, haha.

De afgelopen 2 weken waren druk in het restaurant met groepen en de drukke Sunday Lunch, afgelopen zondag 70 man voor lunch, gekkenwerk. Ook moet ik nog steeds wennen aan de werktijden want afgelopen week ben ik 1 avond doorgegaan tot half 1 's nachts, nachtbraken dus.

Vandaag en gisteren had ik lekker vrij en vanochtend heb ik een cliffpath gelopen van St Peter Port tot Jerbourg (zie foto's). Nu ben ik eigenlijk aan het wachten totdat m'n kamergenootje arriveert. Vanavond denk ik maar even uit eten en dan weer 5 dagen werken. Volgende week zondag komen m'n ouders ook alweer langs, echt zin in. We hebben een leuk huisje aan de andere kant van het eiland met zwembad en tegenover de zee dus dat is echt super. Gelukkig heb ik dan ook lekker een weekje vrij en dat is dus genieten!!

Verder staat op de planning nog een weekend met Erwin naar London en ik hoop echt dat dit doorgaat, waarschijnlijk het laatste weekend dat ik in Guernsey ben, zo niet dan ga ik alleen naar London, ik wil zal en moet terug, haha.

Verder ben ik vorige week ook verliefd geworden, en nee niet op een jongen, maar op de grandioze iPad, wat een mooi dingetje. Hier in St Peter Port hebben ze ook een Apple Store (lucky me) waar ze de iPad al verkopen. Voordeel van Guernsey is dat het BTW vrij is en de iPad dus stukken goedkoper is dan in NL of bijv. Duitsland. Eind augustus dus maar eens kijken of 't geld 't toelaat want anders gaat de iPad mooi met mij mee naar huis, haha.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!