jelske.reismee.nl

Laatste 2 weken NL

Over 11 dagen is het dan eindelijk weerzover: terug naar Guernsey. Dit keer om stage te lopen in de bediening van La Fregate Hotel. Heerlijk om weer terug te gaan naar het vertrouwde eilandje waar het allemaal begon in 2008, om verliefd op te worden (of allang te zijn). Weer even weg van alles en iedereen in Nederland en lekker m'n eigen leven leiden.

Maar eerst zijn de tentamens nog aan de beurt,volopaan het leren maar het concentreren wil gewoon niet meer. Nog 3 tentamens te gaan en dan zowat gelijk m'n tas inpakken en de auto instappen. Het nadeel nu is dat ik ook op kamers zit in Hengelo dus zowel thuis als in Hengelo al m'n spullen bij elkaar moet zoeken (nu maar hopen dat ik niets vergeet).

Daarnaast is het ook geweldig om te zien dat m'n vorige school nog steeds zo enthousiast is over m'n stage in 2008 en m'n huidige opleiding dat ik volgende week dinsdag weer een sort of presentatie mag geven hierover, echt leuk!

Aankomend weekend stop ik na bijna 3 jaar werken ook bij V&D en dat is best even slikken. Na meer dan 2,5 jaar werken is het echt wel even wennen dat je nu je ontslagpapieren hebt getekend en je je kleren/pasjes in mag leveren, zal best een heftig weekend worden. Gelukkig wel vanaf september ander werk.

Voor zover ik weet heb ik geen internet in het personeelshuis op Guernsey (hopelijk wel) dus het zal wel even afkicken worden en wat minder online zijn. Toch zal ik proberen weer zoveel mogelijk verhalen en foto's hier neer te zetten.

Do's 2010: hele eiland zijn rondgelopen, raften, Jersey, Sark, Herm bezoeken, weekendje London, coasteering, WOII monumenten bezoeken, etc.

Kortom: Guernsey, here I come!

Reacties

Reacties

de Zwanenburgsealm

Hoi Jelske,

Het voelt voor jou weer als een beetje thuis komen op Guernsey na een lange reis en boottocht, wij hopen op een fijne en leerzame tijd.
1800 kilometers en 30 uur op pad is een hele tijd maar ook ontzettend gezellig, wij zijn weer terug op de alm en kijken uit naar ons weekje samen op jou eiland.

groetjes uit Gendringen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!